Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij u ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK

Klijmij- en van Bruchem Uitvaartzorg zijn samen gevoegd tot onze nieuwe naam: Uitvaartzorg Bommelerwaard!

Ook wij leven met iedereen mee en hopen dat u allen in een goede gezondheid verkeert. Om een verdere verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan, volgen wij het RIVM protocol. Uiteraard doen wij er alles aan om de uitvaart van de overledene waardig te laten plaatsvinden.

Ik begrijp het, doorgaan naar de website.
 Wij scoren een 9 op basis van 31 recensies

Over ons

Het team van Uitvaartzorg Bommelerwaard heeft in de achterliggende jaren een ruime ervaring en brede kennis opgebouwd om een waardig en mooi afscheid te kunnen verzorgen. Wij vinden het belangrijk om de nabestaanden begripvol, met zorg en professie te begeleiden.

Zorgvuldig omgaan met uw laatste wensen

Als uitvaartorganisatie vinden wij het erg belangrijk om een uitvaart te regelen zoals de overledene of de nabestaanden voor ogen hadden. Het vervullen van de laatste wens(en) is voor ons team prioriteit. Daarom helpen wij u met alles wat geregeld moet worden in de dagen voorafgaand aan de uitvaart, maar ook in de tijd daarna. Op die manier hopen wij naast u te staan en u te ontzorgen in een drukke en kwetsbare periode waarin allerlei beslissingen genomen moeten worden.

Dit doen wij samen

Ervaring leert dat een periode vóór en na een uitvaart emotioneel, tijdrovend en moeilijk kunnen zijn. Wij helpen u waar wij kunnen, maar respecteren het ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wilt regelen. Niet alles hoeft immers direct na het overlijden geregeld te worden. In overleg met onze uitvaartverzorgers kunt u rustig de tijd nemen om alles wat u zelf wilt regelen voor te bereiden. Wanneer u iets over het hoofd ziet kunnen wij met u meedenken en oplossingen aandragen.

Wij hechten veel waarde aan uw beoordeling

Nadat wij een uitvaart hebben uitgevoerd sturen wij na ongeveer 14 dagen een Klanten Tevredenheidsformulier. Hierin vragen wij u kenbaar te maken, op onderdelen van de uitvaart, hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. Wij vragen u vriendelijk dit formulier aan ons te retourneren in een daarvoor bestemde en gefrankeerde antwoordenveloppe. De eindbeoordeling vragen wij u te doen middels een cijfer.

Indien uw waardering is kenbaar gemaakt d.m.v. een beoordeling van het cijfer waarbij 0 = slecht en 10 = zeer goed, zouden wij deze graag willen plaatsen als een recensie op onze website. Wij vermelden naast het aantal sterren (staat voor het cijfer) alleen uw initialen en woonplaats.

Als waardering voor de door u genomen moeite en ons toestaat uw waardering te plaatsen zoals hierboven vermeld, maken wij als dank € 10,- over op het goede doel CliniClowns.

Laat ons u helpen

Indien wij u na het lezen van onze website het gevoel hebben gegeven u van dienst te kunnen zijn, neemt u dan vooral contact met ons op via het contactformulier of met de contactgegevens onderaan deze pagina. Deze contactgegevens kunt u ook terugvinden op onze contactpagina. U kunt ons natuurlijk ook gewoon even bellen op het nummer 0418 513 047.

Petra van Wijngaarden

Mijn naam is Petra van Wijngaarden (1971). Ik heb in 2016 de overstap durven maken naar de uitvaartbranche. Ik ben begonnen als overledene-verzorgster, assistente tijdens uitvaarten en chauffeuse van de statieauto. Nu alweer enige tijd ben ik als uitvaartverzorgster werkzaam.
Ik doe dit werk met liefde. Het is steeds weer heel bijzonder om op zo’n kwetsbaar moment, vlak na het overlijden van een geliefde, bij een familie te mogen komen en in alle rust de wensen voor de uitvaart door te spreken.
Vaak toch wel persoonlijke gesprekken met soms een lach en vaak een traan. Het is mooi om een uitvaart in te kunnen vullen naar de wensen van de overledene in overleg met de nabestaanden.

Peter Winkel

Mijn naam is Peter Winkel. Sinds 2002 ben ik werkzaam als uitvaartverzorger bij verschillende vestigingen van onze organisatie. De meeste ervaring in al die jaren, heb ik opgedaan bij het regelen en uitvoeren van uitvaarten in onze vestigingen in De Lingestreek en ‘Lingese’ die loopt van Doornenburg tot Gorinchem. Ik merk wel eens aan mensen dat ze mijn werkzaamheden heel speciaal vinden en ze zelf niet weten of ze dit ook zouden kunnen. Mijn visie is, als je sociaal bent ingesteld en niet verlegen om met mensen om te gaan, je veel voor hen kan betekenen. Het verlies van een dierbare kan ik niet terugdraaien. Dat komt zoals het is, maar ik kan wel een paar dagen heel erg mijn best doen samen met u om zo vorm te geven aan een onvergetelijk afscheid. Ik zal er graag voor u zijn.

Chantal van Wijngaarden

Mijn naam is Chantal van Wijngaarden (1995). Ik ben de ‘Benjamin’ van de onderneming. Vanwege persoonlijke verlieservaringen, en de brede kennis en adviezen van mijn collega’s, ben ik inmiddels uitgegroeid tot uitvaartleidster. Voorgaande jaren heb ik onder andere in ons eigen verzorgteam gewerkt. Door die werkzaamheden heb ik goed inzicht gekregen op alles wat nodig is om u als nabestaande(n) te kunnen adviseren omtrent het afscheid van uw dierbare. Mede door het feit dat ik Pastoraal Werk heb gestudeerd, ben ik inmiddels ook thuis in de diverse vormen van kerkelijke uitvaarten. Het persoonlijk contact met de mensen waarbij achteraf kan worden teruggekeken op een waardig en respectvol afscheid, zijn voor mij de motivatie om dit dankbare werk te mogen doen. Ik zal u helpen waar ik kan.