Over ons

Uitvaartzorg Bommelerwaard, voorheen Klijmij, al decennialang een vertrouwde naam in Zaltbommel en omstreken.

Onze waarden

Bij Uitvaartzorg Bommelerwaard vinden wij het belangrijk om mee te gaan in de hedendaagse verwachtingen van een uitvaartzorg in Zaltbommel. Daarbij houden wij natuurlijk altijd een oog op de ontwikkelingen in de samenleving en passen wij ons hier op aan (wanneer nodig). Echter, zullen wij altijd achter het ‘ouderwetse’ idee van persoonlijke begeleiding staan. Wij geloven dat door persoonlijke aandacht voor de nabestaanden centraal te stellen in onze dienstverlening de zorg in kwaliteit toeneemt. Dit is en blijft namelijk de beste manier om vertrouwen tussen u en onze uitvaartverzorgers op te bouwen en vast te houden. U heeft immers uw vertrouwen al in ons uitgesproken wanneer u voor ons besluit te kiezen. Het is aan ons de taak om te laten zien dat we dit vertrouwen nooit mogen en willen beschadigen.

Vervullen van uw laatste wensen

Doordat u bij ons altijd een persoonlijke uitvaartverzorger als vast aanspreekpunt toegewezen krijgt, is het voor zowel u als voor ons makkelijker uw laatste wensen correct te vertalen naar de organisatie van uw uitvaart. In een gesprek zullen onze uitvaartverzorgers al deze wensen rustig door nemen. Wanneer u later toch nog op andere gedachten komt, kunt u er altijd zeker van zijn dat uw uitvaartverzorger weet waar u over praat. Zo zorgen we er samen voor dat we samen de uitvaart plannen die u voor ogen heeft, met een uitvaartverzorger die altijd op de hoogte is van alle ontwikkelingen.

Contact

Spreken onze normen en waarden u aan en wilt u met ons verder? Of heeft u meer informatie nodig om uw besluit te maken? U kunt voor vragen en meer informatie altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. Dit kan door ons contactformulier in te vullen. Deze vindt u onderaan deze pagina. U kunt ons uiteraard ook bereiken door te bellen of te mailen. Onze contactgegevens kunt u wederom vinden onderaan deze pagina of op onze contactpagina.

Wij hechten veel waarde aan uw beoordeling

We sturen na een uitvaart een Klanten TevredenheidsformulierHierin vragen wij u op eenvoudige wijze kenbaar te maken op onderdelen van de uitvaart hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. Wij vragen u vriendelijk dit formulier te retourneren aan ons hoofdkantoor in een daarvoor bestemde en gefrankeerde antwoordenveloppe. De eindbeoordeling vragen wij u te doen middels een cijfer.

Indien uw waardering kenbaar is gemaakt door middel van een beoordeling van het cijfer waarbij 0 = slecht en 10 = zeer goed, zouden wij deze graag willen plaatsen als een recensie op onze website. Wij vermelden naast het aantal sterren (staat voor het cijfer) alleen uw initialen en woonplaats.

Als waardering voor de door u genomen moeite, maken wij als dank € 10,- over aan het goede doel CliniClowns.

Uw laatste wens in vertrouwde handen!
Maak kennis
Op dit moment hulp nodig?

Wij staan 24/7 voor u klaar

Dankwoorden en reviews

Wilt u geheel vrijblijvend kennis maken met ons uitvaartteam voor algemene vragen of adviezen? Bel ons voor een afspraak of stuur dit contactformulier.

Wij hechten waarde aan uw privacy

We gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en ons verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies. Klik ook op de knop Meer om meer gedetailleerde informatie, gebruiksvoorwaarden en privacybeleid te bekijken.

 

Ik ben Thea Verhoef en sinds 2000 werkzaam voor Uitvaartzorg De Groot. Bij het melden van een overlijden is de kans groot dat u mij als eerste aan de telefoon krijgt. Natuurlijk behandel ik de melding van het overlijden met grote zorg. Daarnaast ben ik als administratief medewerker verantwoordelijk voor de juiste behandeling van de gehele administratie. U kunt bij mij terecht voor algemene vragen en natuurlijk ook voor vragen betrekking hebbende op de kosten van een uitvaart en voor het sturen van informatie zoals bijvoorbeeld een wilsbeschikking. Ik ben dagelijks te bereiken op ons kantoor aan de Arkelstraat 128 te Gorinchem. Mijn werkdagen zijn: maandag, dinsdag en donderdag van 9.00 tot 16.30 uur, woensdag en vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur.

Wij nemen binnen 24 uur contact met u op

Wilt u weten wat de mogelijkheden en kosten zijn voor uw uitvaartwensen? Vul dan uw gegevens in en wij nemen binnen 12 uur contact met u op.