Zorgvuldig omgaan met uw laatste wensen
Als uitvaartorganisatie vinden wij het erg belangrijk om een uitvaart te regelen zoals de overledene of de nabestaanden voor ogen hadden. Het vervullen van de laatste wens(en) is voor ons team prioriteit. Daarom helpen wij u met alles wat geregeld moet worden in de dagen voorafgaand aan de uitvaart, maar ook in de tijd daarna. Op die manier hopen wij naast u te staan en u te ontzorgen in een drukke en kwetsbare periode waarin allerlei beslissingen genomen moeten worden.
Dit doen wij samen
Ervaring leert dat de periode voor én na een uitvaart emotioneel, tijdrovend en moeilijk kan zijn. Wij helpen u waar wij kunnen, maar respecteren het ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wilt regelen. Niet alles hoeft immers direct na het overlijden geregeld te worden. In overleg met onze uitvaartverzorgers kunt u rustig de tijd nemen om alles wat u zelf wilt regelen voor te bereiden. Wanneer u iets over het hoofd ziet, kunnen wij met u meedenken en oplossingen aandragen.
Wij hechten veel waarde aan uw beoordeling
Nadat wij een uitvaart hebben uitgevoerd sturen wij na ongeveer 14 dagen een Klanten Tevredenheidsformulier. Hierin vragen wij u kenbaar te maken, op onderdelen van de uitvaart, hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. Wij vragen u vriendelijk dit formulier aan ons te retourneren in een daarvoor bestemde en gefrankeerde antwoordenveloppe. De eindbeoordeling vragen wij u te doen middels een cijfer.
Indien uw waardering kenbaar is gemaakt d.m.v. een beoordeling van het cijfer waarbij 0 = slecht en 10 = zeer goed, zouden wij deze graag willen plaatsen als een recensie op onze website. Wij vermelden naast het aantal sterren (staat voor het cijfer) alleen uw initialen en woonplaats.
Als waardering voor de door u genomen moeite en ons toestaat uw waardering te plaatsen zoals hierboven vermeld, maken wij als dank € 10,- over op het goede doel CliniClowns.