Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij u ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.
Heeft u een vraag over een uitvaart of over de verzekeraar? Vind uw vraag hieronder!
Veelgestelde vragen
V: Moet ik via mijn uitvaartverzekeraar de uitvaart regelen?
A: Nee, dit is geen vereiste. U mag zelf kiezen waar u de uitvaart laat verzorgen. De verzekeraar betaalt dan veelal (of een deel van zoals bij Dela ca. € 3.400,-) de kosten, afhankelijk van het type verzekering welke is afgesloten.
V: Is een uitvaart op een alternatieve locatie duurder?
A: Nee, dit is niet altijd het geval. Juist door zelf de locatie te kiezen, heeft u grip op de kosten van bijvoorbeeld catering en locatiehuur. Hiermee kan het zelfs voorkomen dat de uitvaartkosten lager uitvallen dan een uitvaart op een ‘gewone’ locatie.
V: Kan ik altijd terecht in het uitvaartcentrum?
A: Doordat wij in meerdere vestigingen werkzaam zijn, kan het voorkomen dat er tussen 09.00 en 17.00 uur niet altijd iemand op kantoor aanwezig is. Wilt u een medewerker spreker of een rouwbezoek inplannen? Dan kunt u telefonisch een afspraak maken. Zo weet u zeker dat u door één van de medewerkers ontvangen wordt op het afgesproken moment. Wij streven er naar dat u iedere keer door dezelfde medewerker wordt geholpen, zodat u een vertrouwd gezicht ziet.
V: Ik heb een uitvaartverzekering, kan ik met deze polis bij u terecht?
A: Ja zeker, vrijwel met alle uitvaartverzekeraars zijn wij bekend. Zij keren veelal allemaal aan u uit ook indien u gebruik maakt van onze uitvaartonderneming. Graag helpen wij u met het uitzoeken hiervan.
V: Ik heb een katholieke achtergrond, zijn jullie hiermee bekend als het gaat om een katholieke uitvaart?
A: Ja zeker, onze uitvaartleiders zijn opgeleid en bekend met vrijwel alle gezindten.